Снять квартиру посуточно. Быстро снять посуточно квартиру в казани. Снять однокомнатную квартиру посуточно. Помощь в получении ипотеки. Удобное получение ипотеки в сбербанке. Что нужно для получения ипотеки. Отопление частного дома. Как сделать отопление частный дом схема. Частный дом монтаж отопления. Восстановление жесткого диска. Быстрое восстановление информации с жесткого диска. Восстановление данных жесткого диска программа. Кредит с плохой историей. Быстрые кредиты онлайн с плохой историей. Срочный кредит с плохой историей. В какой сервер играть в WOW. Топ world of warcraft серверы. Wow серверы pandaria. Круглопалочный станок чертежи. Круглопалочный станок купить дешево. Самодельный круглопалочный станок. Кредит на покупку квартиры. На долго взять кредит на квартиру. Кредит на покупку квартиры.

Всі роботи на сайті "Курсова інфо" є авторськими і призначені  для допомоги у навчанні. Розміщення, тиражування або відтворення матеріалів із сайту на сторонніх ресурсах відстежується та забороняється відповідно до законодавства України про авторське право! 

Життєвий та творчий шлях Ліни Костенко

Категорія: Курсові |

Ліна КостенкоКурсова робота з української літератури на тему: Життєвий та творчий шлях Ліни Костенко

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ЖИТТЄВИЙ ШЛЯХ ЛІНИ КОСТЕНКО

1.1Життєва та творча біографія Ліни Костенко 

1.2 Поетичний доробок Ліни Костенко, творча еволюція поетеси

РОЗДІЛ 2. ТВОРЧИЙ ШЛЯХ ЛІНИ КОСТЕНКО

2.1 Художня  концепція та поетична майстерність у ліриці Ліни Костенко

 2.2 Проблематика творів Ліни Костенко

2.3 Роль і місце Ліни Костенко в українській  літературі та суспільстві

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

 Детальніше про роботу:

Предмет: Українська література

Кількість сторінок: 30

Ціна роботи: за домовленістю.

Замовити курсову роботу з української літератури: 067 994 09 24, 063 143 32 32, ел.адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Уривок з курсової роботи на тему: Життєвий та творчий шлях Ліни Костенко 

2.1 Художня  концепція та поетична майстерність у  ліриці Ліни Костенко.

       Поява збірок Ліни Костенко «Проміння землі» (1957), «Вітрила» (1958), «Мандрівки серця» (1961) засвідчила, що в літературу прийшла сильна творча особистість. Похвальні відгуки про поетичну мову Ліни Костенко висловили вже перші її поціновувачі — авторитетні майстри слова М. Бажан, Л. Первомайський, Б. Антоненко-Давидович. 

  Глибина поетичного слова Ліни Костенко зумовлена великим духовним потенціалом її творчої особистості, адже, словами самої поетеси, “...мистецькі світи зароджуються в галактиках людського духу, а не в світоглядних настановах” [16, с.4]. Мистецтво для Ліни Костенко – не форма вираження думок і почувань, а стан душі, світовідчуття. У такому розумінні воно стає сенсом життя, основою для митця, підноситься на висоту естетичного ідеалу поетеси і є втіленням її життєвої філософії. 

     Основою поезії Ліни Костенко визнано естетику неокласиків “з їх глибокою повагою до культурної традиції, витонченістю і ясністю поетичної мови». Але водночас її поезія максимально “осучаснена”, оскільки торкається актуальних проблем нашого суспільства. Загальнолюдська тематика й філософська спрямованість поезії Ліни Костенко зумовлює трактування її як автора філософської поезії. За спостереженням Л. Ставицької, “це скорше поезія мудрості душі, пізнання світу через сердечні пориви, спалахи емоційності. Примат душі над раціо, навіть стилістичне зниження останнього – важливий світоглядний концепт лірики Л. Костенко” [30, с.25].

       Характерною ознакою поетичного слова Ліни Костенко є спрямованість до ідеального, постійне намагання “перевести регістр з суто матеріальної позначки на виключно духовну” [16, с. 4]. Увесь багатий світ емоцій і почуттів Ліни Костенко знаходить своє вираження в образній системі її поезій, яка характеризується оригінальністю. Поетичний образ Ліни Костенко багатоплановий щодо вираження, оскільки включає візуальні, звукові, кінетичні, одоративні та смакові характеристики. Але, крім формальної сторони, на увагу заслуговує також смислова насиченість образу, який твориться внаслідок нашарування багатьох смислів.

       Поезія Ліни Костенко має кілька образів, які виділяються частотою вживання та виконують важливу смислову функцію. Як ознаку власне костенківського стилю виділяємо такі концепти: всесвіт (= космос), життя, душа, слово, поезія, поет, музика (концепти-складові – скрипка, віолончель), природа (дерево, дощ, ріка) та інші. Усі вони пов`язані між собою, здатні утворювати лексичні гнізда, вступати в конкретних своїх виявах у семантичні зв`язки (контекстуальні синоніми, антоніми) та утворювати смислові єдності.    

    Вважаємо, що природа належить до числа визначальних світоглядних позицій поетеси, а відтак є однією з основних семантичних констант її поезії. З одного боку, природа – засіб вираження в поетичному тексті, що становить ідейно-концептуальний шар поезії Ліни Костенко, з другого – поезія виконує роль “зв’язуючої ланки між природою та світом” [29, с.5]. 

     Поетеса гостро відчуває свою причетність до всього живого на землі. На психологічному рівні визначений концепт реалізується як виразник душевного притулку людини, джерело наснаги і творчого натхнення: “Отут я стою під замисленим небом на чорних вітрах світових веремій, і в сутичці вічній святого з ганебним світлішає розум зацькований мій” [15, с. 245]; “Обступи мене, ліс, як в легенді про князя Хетага...” [15, с. 320]; “Щасливиця, я маю трохи неба і дві сосни в туманному вікні” [15, с 200]. 

    Через образи природи Ліна Костенко ставить інші важливі проблеми: минущість людського життя (“Мені відкрилась істина печальна: життя зникає, як ріка Почайна” [15,с.77]), поет і сучасність (“Але поет природний, як природа. Од фальші в нього слово заболить” [15, с.69]), суспільні проблеми (“Всі ми яблуні, облиті купоросом” [15, с. 213], історична пам`ять (“Давай  попливемо у ніч коротку назад по ріці незворотнього часу” [15, с.181], екологічна криза (“Ластівки тікають із Європи” [15, с. 236]) тощо. 

        Цікаво, що природа в Ліни Костенко є семантично важливою навіть у зразках пейзажної лірики, оскільки “картина природи чи момент емоційного стану викликають не спалах переживання, сплеск настрою, а ведуть до осягнення важливої для себе істини, до просвітленого самозаглиблення” [15,с. 100].  Мотив природи – один із центральних у поетичній мові Ліни Костенко, тому є тлом для представлення семантики інших образів.

       Поезія Ліни Костенко і вербально, і зорово вкорінена в категоріях «істина» та «істинне». Істина — це знання прихованих «механізмів», «зчеплень» людської психіки, ментальності й поведінки. Досвід істини неможливий без досвіду болю, посиленого стійкістю і виваженістю духу. «Я» - героїня Ліни Костенко живе в координатах істинного, це вольова та сконцентрована на головному, визначальному натура, що сама визначає ті цінності, моральні критерії, якими вона послуговується у своїх почуттях, оцінках, умовиводах. У неї і життєшлях особливий — власнообраний, власно-зумовлений, такий, що втілює й виражає істинність свободи її природного та свідомісного єства.

Я вибрала Долю собі сама.

І що зі мною не станеться —

у мене жодних претензій нема

до Долі — моєї обраниці.

(«Доля») [15, с.167]

 

     Персонажі поезій Ліни Костенко кожен подих, кожен відблиск, кожен дотик до істини тонко й проникливо переживають у собі. Вони ведуть неквапну й пристрасну розмову із власним «я», розмову, що набуває свідомісної та соціумної значущості та передає внутрішній світ поетеси.

Замовити курсову роботу з української літератури на тему: Життєвий та творчий шлях Ліни Костенко: 

067 994 09 24, 063 143 32 32, ел.адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Калькулятор расчета пеноблоков смотрите на этом ресурсе
Все о каркасном доме можно найти здесь http://stroidom-shop.ru
Как снять комнату в коммунальной квартире смотрите тут comintour.net

Comments: